شناسهٔ خبر: 47058 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

صالحی مطح کرد؛

خراسان شمالی در تلفات جاده‌ای رتبه ۲۷ کشوری را دارد

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان طبق آمار وزرات راه و شهرسازی در تلفات جاده‌ای رتبه ۲۷ کشوری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا صالحی در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری این استان از رسانه‌ها خواست تا در این خصوص عدالت را رعایت کنند و گفت: این استان در بحث تلفات جاده‌ای در انتهای جدول وزرات راه و شهرسازی جزو پنج استان آخر کشور است.

وی با بیان اینکه روزنامه‌ها و خبرنگاران از جاده خراسان شمالی به عنوان جاده مرگ یاد می‌کننند، افزود: باید با اطلاع رسانی فرهنگ رانندگی را بالا ببریم و جاده‌ها را نیز چهار بانده کنیم، اما در خصوص تصادفات و کشته‌ها نباید بزرگ نمایی کنیم.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه زلزله زده‌ها در این استان اسکان داده شدند، حتی برای زلزله زده‌ها خانه اجاره کرده ایم تا در فصل سرما زیر چادر نمانند.

صالحی افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل زلزله زده‌ها شده است و هم اکنون حتی یک نفر نیز در زیر چادر بسر نمی‌برد در این خصوص نیز رسانه‌ها عدالت داشته باشند. 

براساس گزارش ایرنا، وی بیان کرد: رهبران، داوران و قاضیان جامعه باید از هوای نفس به دور باشند، هواپرستی با انحراف مساوی است، در قرآن به خطراتی که بعد از این ایجاد می‌شود اشاره شده است که انحراف از اه خدا یکی از آن خطرات است.

وی گفت: انحراف از خدا و فراموش کردن حساب روز قیامت به دنبال هوای نفس ایجاد می‌شود.

گفتنی است، در این آئین از زحمات حجت الاسلام نور الله قدرتی قدردانی و اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی شد.

نظر شما