شناسهٔ خبر: 47091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی در راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

سامد رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل جنوب استان کرمان گفت: به ۸۷ فقره برابر با ۱۰۰ درصد نامه‌های مردمی که از ابتدای امسال تاکنون از طریق سامانه سامد به این اداره کل رسیده، پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، ارسلان شهدادی رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل جنوب استان کرمان مجموع نامه‌های رسیده از طریق سامانه سامد را به اداره کل طی این مدت از سال جاری ۸۷ مورد ذکر کرد.

به گفته وی، موضوع نامه‌ها مربوط به درخواست ثبت‌نام، تحویل و تسهیلات واحدهای مسکن مهر، بهسازی و آسفالت راه‌ها، مشکلات مربوط به املاک و حقوقی، حریم راه‌ها، تسهیلات بافت‌های فرسوده، تقاضای اشتغال و تبدیل وضعیت نیروهای اداره کل و بازنشستگی کارکنان بوده است.

همچنین شهدادی اظهارداشت: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل پس از دریافت نامه‌ها از سامانه سامد آن‌ها را برای بررسی و دستور مقتضی به مدیریت‌های مرتبط ارجاع و پاسخ مناسب داده شد.

وی افزود: هم استانی‌ها طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۱ و برقراری ارتباط با سامانه سامد مستقر در دفتر بازرسی استانداری می‌توانند نظرات، پیشنهادات و درخواست‌ها و انتقادات خود را به صورت شفاهی یا کتبی به این سامانه اعلام و کد رهگیری برای پیگیری نامه‌های خود دریافت کنند.

شهدادی گفت: هدف از اجرای این برنامه، ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و بیان کرد: برنامه مذکور که در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان برگزار می‌گردد، گامی در جهت برنامه‌های دولت الکترونیک بوده که ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل نموده و به روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی سرعت می‌بخشد.

نظر شما