شناسهٔ خبر: 47105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان طی پیامی ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل را تبریک گفت. در این پیام تبریک آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌تپد و بی‌شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی  در بخش حمل‌ونقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران حوزه حمل‌ونقل است.

۲۶ آذرماه یادآور ایثارگری‌های دلیرمردان عرصه حمل‌ونقل کشور که با لبیک سردادن به ندای پیرمراد و بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه باشکوه بیعت با رهبری، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند.

فرارسیدن روز ملی حمل‌ونقل را به کلیه زحمت کشان این صنعت در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی، به خصوص، فعالین این عرصه در استان گیلان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و همتشان را ارج می‌نهیم و  تردید نداریم که اصل و ذات خدمت این عزیزان توکل به خداوند تبارک و تعالی بوده است.

توفیق روزافزون همگان را در جهت پویایی هرچه بیشتر صنعت بزرگ حمل‌ونقل و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواهانیم.

علی خاوری

مدیرکل راه و شهرسازی

و رئیس شورای حمل‌ونقل استان گیلان

 آذر ۱۳۹۶

نظر شما