شناسهٔ خبر: 47127 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در غرفه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل صورت می‌گیرد:

معرفی پروژه‌های زیربنایی اقتصاد مقاومتی و سامانه راه و روستا در نمایشگاه حمل‌ونقل

عکس ترکیبی پروژه‌های زیربنایی ریلی و جاده‌ای اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و سامانه راه و روستا در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته نمایش داده می‌شوند.

حبیب خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبري وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته اظهار کرد: مهم‌ترین هدف شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل معرفی پروژه‌های زیربنایی ریلی و جاده‌ای اولویت‌بندی شده در وزارت راه و شهرسازی در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اهداف معرفی این پروژه‌ها در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: از این طریق مخاطبان حاضر در نمایشگاه با اهمیت، مزیت‌های اقتصادی و میزان صرفه‌جویی پروژه‌های ریلی، آزادراهی و بزرگراهی اقتصاد مقاومتی آشنا می‌شوند.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل همچنین از نمایش سامانه GIS BASE راه و روستا در غرفه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل خبر داد و گفت: برای ارائه اطلاعات و جزئیات پروژه‌ها از فناوری‌های نوین مانند ویدئو وال، بروشور الکترونیک و سامانه‌های هوشمند استفاده شده است.

خراسانی با اشاره به تخصصی بودن نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: نمی‌توان از این نمایشگاه توقع استقبال در حد یک نمایشگاه عمومی داشت؛ اما نکته مهم ارائه توانایی‌های مهندسی کشور در بخش حمل‌ونقل از سوی بخش خصوصی است و در مقابل بخش دولتی بسترسازی و ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی را به نمایش می‌گذارد.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل یادآور شد: اگر با دید کیفی به تعامل بخش خصوصی و دولتی برای استفاده حد اکثری از ظرفیت‌های دو بخش و تکیه بر پتانسیل توان مهندسان داخلی به دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته نگاه کنیم، می‌توان امیدوار بود که نمایشگاه امسال خروجی مطلوبی خواهد داشت.

نظر شما