شناسهٔ خبر: 47172 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود؛

خیابان ولی‌عصر، مکانی برای زندگی/ میزبانی موزه هنرهای دینی امام علی (ع) از معماران و شهرسازان

پوستر نشست خیابان ولی‌عصر، مکانی برای زندگی- به همت انجمن مفاخر معماری ایران، چهارشنبه ۲۹ آذرماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و شصت و دومین گفتمان هنر و معماری تحت‌عنوان خیابان ولی‌عصر، مکانی برای زندگی به همت انجمن مفاخر معماری ایران روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

در این نشست که دبیری آن را عباس شیعه برعهده دارد، پروفسور ایرج اعتصام پدر معماری نوین ایران، محمدبهشتی شیرازی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، احمد سعیدنیا، سامان سیار، اسماعیل شیعه، حمید میرمیران و اسکندر مختاری طالقانی سخنرانی خواهند کرد.

حضور علاقمندان در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه به موزه هنرهای دینی امام‌علی به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است نشست پیشین این انجمن تحت عنوان با یونسکو در گذر باغ ایرانی که به بررسی باغ جهانی دولت آباد یزد اختصاص داشت با سخنرانی مهندس فریار جواهریان و مهندس پرویز طلائی و انوشه منصوری برگزار شد.

نظر شما