شناسهٔ خبر: 47203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عظیمیان در گرگان اظهارداشت:

واگذاری زمین به اقشار کم‌درآمد اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گرگان گفت: واگذاری زمین به اقشار کم‌درآمد و محرومان کشور در اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حمیدرضا عظیمیان در گفت‌وگو با واحد مرکزی صدا و سیما مرکز گلستان افزود: تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن برای محرومان در سراسر شهرهای کشور در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن در سال جاری به‌صورت جدی قرار گرفته است.

وی در این گفتگو خانواده‌های دو معلول، خانواده‌های تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و اقشار کم‌درآمد و شرکت تعاونی‌ها را گروه هدف در این طرح عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از دیگر اولویت‌های سازمان را همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری عمومی و فضاهای ورزشی و تفریحی برای استفاده عموم مردم ذکر کرد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به استان گلستان در روز گذشته دیدار با استاندار گلستان، شرکت در جلسه راه‌اندازی طرح گردشگری در سواحل بندرگز، بازدید از نوار ساحلی بندر گز و بندرترکمن، حل مشکلات بخشی از پروژه‌های مسکن مهر استان را در برنامه داشت که اجرایی شد.

نظر شما