شناسهٔ خبر: 47207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی صورت گرفت:

بازدید استاندار مازندران از راه‌های ارتباطی شرق استان

بازدید استاندار مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی شرق استان از فعالیت‌های راهسازی و پروژه‌های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آن‌ها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، استاندار مازندران به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی استان و هیئت همراه در بازدید خود از محورهای ارتباطی شرق استان ضمن تأکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راه‌های شرق استان به جهت قرارگیری در مسیر زائرین حرم مطهر امام رضا (ع)، از نزدیک از فعالیت‌ها و پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش‌های مختلف راهسازی، ساختمان‌های دولتی، احداث بیمارستان و راه روستایی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

 عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اقدام در حوزه راه و شهرسازی در شرق استان عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون‌رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بخش حمل و نقل می‌باشد.

بهادری از حمل و نقل جاده‌ای به‌عنوان حمل و نقل غالب در استان یاد کرد و افزود: از آنجا که بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل در کشور و استان ما از طریق حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد، می‌بایست نگاه ویژه‌ای به این بخش شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات مؤثر و در خور توجهی در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل در استان انجام و یا در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اشاره به پروژه بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی بهشهر یادآور شد: این پروژه در غالب دو قرارداد با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۶۹۰۰ مترمربع و با مساحت زیربنای حدود ۱۶۰۱۸ مترمربع در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر دارای ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی است و با تأمین اعتبار مورد نیاز و رفع موانع اجرایی نظیر راه دسترسی مستقیم به بیمارستان، تأمین خدمات زیربنایی تا محل پروژه در نیمه اول سال ۹۷ شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه باشیم.

گفتنی است: استاندار مازندران و هیئت همراه از بیمارستان در حال احداث شهرستان بهشهر و پل در حال احداث جاده گلوگاه _ نیالا بازدید کرد.

نظر شما