شناسهٔ خبر: 47244 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

انتصاب مهرداد تقی‌زاده به عنوان دبیر شورای عالی ترانزیت/ تاکید بر رصد و بررسی شرایط ترانزیت کشور

آخوندی امضا طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی ترانزیت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل این وزارتخانه را به سمت دبیرشورای‌ عالی ترانزیت منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر راه و شهرسازی بدین شرح  است:

با توجه به اهمیت تمرکز بر حوزه ترانزیت بدینوسیله جنابعالی به عنوان دبیر شورای عالی ترانزیت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود این شورا به عنوان مرجع هماهنگی ترانزیت کشور در جهت رصد و بررسی شرایط ترانزیت در کشور بر اساس شاخص‌های کلیدی عملکرد مرتبط، ارائه راهکارهای بهبود و ارتقای ترانزیت و بررسی مشکلات ترانزیتی با رویکرد حل مساله گام بردارد.

بمنظور تحقق اهداف مذکور، اعضای این شورا شامل قائم مقام در امور بین المللی و تامین مالی، ریاست مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی، معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع، مدیرعامل شرکت راه‌آهن ج.ا.ا، ریاست سازمان راهداری و حملو‌نقل جاده‌ای، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، معاونت حمل‌ونقل، مدیرکل ترانزیت و تجاری سازی و مدیران کریدور می‌باشد.

لازم است کارگروهی ذیل شورای عالی عالی ترانزیت با حضور نمایندگان اعضای اصلی و با مسئولیت نماینده معاونت حمل و نقل تشکیل گردد و موضوعات را جهت طرح و تصمیم گیری در شورای عالی ترانزیت ارائه نماید.

نظر شما