شناسهٔ خبر: 47272 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری:

۱۷۵میلیارد تومان طی دو سال گذشته در پروژه‌های مناطق محروم هزینه شد/ جذب ۸۰ میلیارد تومان منابع مالی خیرین برای مناطق محروم

احمد مجیدی مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری گفت: تاکنون پروژه‌های مختلفی را در مناطق کمتر توسعه یافته کشور عملیاتی کرده‌ایم که طی دو سال گذشته در حدود ۱۷۵ میلیارد تومان کار در این مناطق انجام شده است.

احمد مجیدی در مصاحبه با خبرنگار وزارت راه و شهر سازی اظهار داشت: خیرین راه و ترابری طی سال‌های ۹۴ تا ۹۵ مبلغ ۸۰ میلیارد تومان و در پروژه‌های مناطق کمتر توسعه یافته مشارکت داشته و هزینه کرده‌اند.

مجیدی افزود: این انجمن رابط و پل ارتباطی بین خیرینی است که می‌خواهند از منابع شخصی خود برای کمک به ساخت و بهسازی راه‌ها، علائم عمودی و افقی، احداث نمازخانه و پل در مسیر شهرهای کوچک یا مناطق کمتر توسعه یافته اقدام کنند.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۸۸۱ کیلومتر پروژه راه‌سازی در مناطق کمتر توسعه یافت احداث شده است گفت: این انجمن کار طراحی و نظارت و تامین قیر پروژه‌ها را از طریق ادارات کل راه و شهرسای استانها و اداره کل راه روستایی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل هماهنگی می‌کند و در بعضی از موارد نیز که خیرین فاقد پیمانکاران واجد شرایط احداث راه باشند در بکارگیری پیمانکاران واحد شرایط نیز آنان را کمک می‌کند. و اعتبارات مورد نیاز مستقیما از طریق خیرین با هماهنگی راه و ترابری استان مربوط به پیمانکاران پرداخت می‌شود.

مجیدی همچنین گفت: امسال نیز انجمن خیرین راه و ترابری با مشارکت خیرین، راه‌های متعددی در نقاط محروم در حال احداث دارد که کار ساخت و ساز در این پروژه‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین راه و ترابری از سال ۹۱ با تصمیم و حضور برخی پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی ( وزارت راه و ترابری سابق) راه اندازی شده است؛ تصریح کرد: انجمن خیرین راه و ترابری با هدف حضور بیشتر در مناطق محروم و مناطقی که خدمات راه و ترابری کمتر انجام شده تشکیل شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه امیدواریم، اقدامات خیرخواهانه و  همچنین تعداد خیرین برای کمک به توسعه مناطق محروم کشور افزایش یابد گفت:  این انجمن آمادگی دارد تا نسبت به جذب و مشارکت و تشویق این افراد اقدام کرده و خیرین نیز می‌توانند از طریق سایت این انجمن به آدرس khayerinrah.ir و یا با حضور در وزارت راه و شهرسازی، مستقیم به دفتر انجمن خیرین مراجعه کنند.

نظر شما