شناسهٔ خبر: 47292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار بابل در استان مازندارن

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار بابل با حضور مدیر کل دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، معاون فرماندار و سایر اعضاء در محل فرمانداری بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،  آقاجان نتاج معاون فرماندار بابل ضمن بیان ۴۲۰ هکتار بافت فرسوده مصوب شهر بابل ، در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات هدف توضیحاتی ارائه نمود .

در ادامه مصطفائی مدیر کل دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ضمن تشکر از اقدامات بهنگام  اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار ،گزارش کاملی از مجموع عملکرد و برنامه های پیش رو شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ارتباط با احیاء ، بهسازی و توانمندسازی محلات هدف، بیان نمود و مشارکت و تعامل دستگاه های ذیربط برای انجام این مهم را ضروری دانست .

همچنین سعید میرزاپور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل ضمن تاکید بر سیاست های ابلاغی دولت و همچنین برنامه ششم توسعه ، احیاء ، بهسازی و توانمند سازی محلات هدف شهرهای استان را از اولویت های اداره کل دانست  و توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین  اهداف ستاد  های  بازآفرینی شهری  پایدار عنوان نمود و در ادامه خواستار  هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی در راستای تحقق اهداف مدنظر  شد .

وی در این نشست از اجرایی شدن پروژه های مختلف در محلات هدف بابل و سایر شهرهای استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که طبق برنامه ریزی های به عمل آمده شاهد تغییرات و تحولات خوبی در محلات هدف شهرهای استان مازندران در زمینه های کالبدی، اجتماعی ، فرهنگی و...  باشیم .

گفتنی است در پایان رئیس شورای اسلامی شهر بابل و سایر اعضاء نظرات خود را بیان و تصمیمات مختلفی گرفته شد./

نظر شما