شناسهٔ خبر: 47312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام روکش آسفالت محور نهبندان – زابل در خراسان جنوبی

 استفاده از روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در استان زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان از اتمام روکش آسفالت محور نهبندان – زابل در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی،  سید جعفر افقهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان، عملیات پروژه روکش آسفالت محور نهبندان – زابل (محدوده بندان) به طول ۱۵ کیلومتر به اتمام رسید. 

سید جعفر افقهی با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ۱۵ کیلومتر از محور نهبندان – زابل (محدوده بندان) روکش آسفالت شد.

وی با با بیان اینکه برای اجرای این عملیات بیش از ۲۵۰ تن قیر مصرف شد تصریح کرد: رقم ریالی انجام این عملیات نیز ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان مدت زمان اجرای این پروژه را ۲۰ روز عنوان داشت و خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت امانی و پیمانی اجرا شده است.

سید جعفر افقهی در پایان متذکر شد: شهرستان نهبندان دارای بیش از ۲۹۰۱.۵ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود./

نظر شما