شناسهٔ خبر: 47385 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛

استارت آپ‌ها و معماری و شهر/ خلق کسب و کار نوآورانه در جهت حل معضلات شهر و فضای زندگی

پوستر نشست استارت آپ‌ها و معماری و شهر به منظور بررسی خلق کسب و کار نوآورانه در جهت حل معضلات شهر و فضای زندگی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلق کسب و کار نوآورانه در جهت حل معضلات شهر و فضای زندگی تحت عنوان استارت آپ ها و معماری و شهر با حضور صاحبنظران عرصه معماری و شهرسازی کشور، سه شنبه ۵ دی‌ماه در آمفی تئاتر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

محورهای این نشست، شامل معماری و کارآفرینی، شهر هوشمند و استارت آپ است که در بخش معماری و کارافرینی مهرداد زواره محمدی معمار و برنامه‌ریز، بهنام کریمی‌پور معمار و شهرساز، در بخش شهر هوشمند نیز مهران قارلقی معمار و پژوهشگر شهرهای هوشمند از انگلستان، مهران داوری معمار و پژوهشگر شهرهای هوشمند از اسپانیا و در بخش استارت‌آپ، علیرضا خدایی و سینا مختاری به ارایه مباحث حود در زمینه‌های مشخص شده خواهند پرداخت.

همچنین در این برنامه، پنل چالش‌ها و سیاست‌ها نیز طراحی و برنامه‌ریزی شده است که در آن پنل، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، علی اعطا عضو و رئیس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران، سیدجواد میرحسینی عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و حیدر جهانبخش نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران حضور دارند و به ارایه نقطه‌نظرات خود در این زمینه خواهند پرداخت.

ورود برای علاقمندان در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند سه‌شنبه ۵ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به آمفی تئاتر شهید آوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما