شناسهٔ خبر: 47434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد:

نشست کارگروه راهبردی توسعه مدیریت با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

نشست مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری جلسه کارگروه راهبردی توسعه مدیریت با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیران اداره کل و دبیران کمیته‌های پنج‌گانه ذیل کارگروه مذکور تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تقدیر از حضور همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این اداره کل گفت: ارزیابی عملکرد در این اداره کل در دو حوزه ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی شناسایی شده و با پیگیری از واحدهای ذیربط نسبت به رفع آن اقدام جدی صورت پذیرفته است.

جواد اسلامی محمدی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری جلسات توسعه مدیریت راهبردی در اداره کل اشاره کرد و گفت: در همین راستا تا پایان امسال دو جلسه دیگر با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل گردد.

وی افزود: همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد مدیریت‌های مختلف اداره کل، مقرر شد در هر حوزه مسؤولیت ارزیابی عملکرد و امتیاز کسب شده به مدیر آن حوزه تفویض شود و مدیران تمام تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیاز به کار گیرند.

اسلامی محمدی همچنین در خصوص سامانه ستاد گفت: به فضل الهی و با تلاش همکاران حوزه IT و ارزیابی عملکرد، کلیه مناقصه‌ها و مزایده‌های اداره کل از ابتدای مردادماه امسال از طریق سامانه مذکور انجام می‌گیرد که این موضوع مصداق شفاف‌سازی اطلاعات است.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از به‌کارگیری سامانه یکپارچه مالی در راستای رعایت حقوق شهروندان در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد و گفت: این سامانه یکپارچه مالی در راستای اصلاح نظام اداری و رعایت حقوق شهروندی طراحی شده است که این گام مهمی در اجرای دولت الکترونیک نیز محسوب می‌شود.

وی گفت: سامانه جامع مالی وزارت راه و شهرسازی یکی از تأکیدات هیئت دولت و وزارت راه و شهرسازی و از زیرساخت‌های مهم کشور است که باعث شفاف‌سازی اسناد مالی و تسریع در کار شده و از اعمال‌نفوذ شخصی، تخلفات اداری و رانت جلوگیری و در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی می‌شود.

وی افزود: به این ترتیب فرد از طریق سایت می‌تواند اقدامات انجام شده و دستورات داده شده روی اسناد مالی و مراحل آن را مشاهده کند و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات راه و شهرسازی را ندارد.

در ادامه نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز نسبت به پاسخگویی و رفع ابهامات مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه اقدام نموده و اظهار امیدواری کرد با تدابیر و سیاست‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بتوان اقدامات مؤثری در زمینه انجام بهینه امور و رفع چالش‌های دستگاهی و بین دستگاهی انجام داد.   

نظر شما