شناسهٔ خبر: 47472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با رژه ماشین‌آلات راهداری؛

آغاز طرح زمستانی راهداری در خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم همزمان با رژه ماشین‌آلات راهداری با حضور پلیس‌راه و امداد خودرو، طرح زمستانی راهداری در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، در این رژه علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی اظهار داشت: استان خراسان شمالی در مسیر زائرین حرم رضوی بوده و خدمت به مردم به ویژه خدمت به زائران علی بن موسی‌الرضا نوعی عبادت است و ما تلاش خود را در راستای نگهداری از راه‌های استان و خدمت به زائران آن حضرت به کار خواهیم گرفت. 

وی افزود: تمامی راه‌های مواصلاتی استان با همت نیروهای صدیق راهداری نگهداری می‌شود تا ضمن حراست از سرمایه‌های ملی، ایمنی تردد برای استفاده‌کنندگان از راه را فراهم سازند.

همچنین بدیعی مقدم گفت: در طرح زمستانه امسال، ۲۳۰ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته می‌شود که این ناوگان شامل ۷۹ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین و ۴۱ دستگاه خودرو سبک است؛ و ۲۲ اکیپ راهداری در طرح زمستانه در ۱۹ راهدارخانه استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در ادامه  تصریح کرد: راهداران در طرح زمستانه امسال در سه راهدارخانه سیار و ۱۶ راهدارخانه ثابت خدمات‌رسانی می‌کنند.

در این مراسم، ناوگان راهداری با پیمودن بخشی از خیابان‌های سطح شهر آمادگی خود را جهت امدادرسانی به مسافران و همچنین انجام عملیات راهداری زمستانی در منطقه به نمایش گذاشتند.

نظر شما