شناسهٔ خبر: 47481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:

تقویت بسترهای اینترنتی برای ارائه خدمات الکترونیکی بیشتر به شهروندان در استان قزوین

حسن مؤمنی سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به لزوم تقویت ظرفیت‌های اینترنتی و شبکه‌ای گفت: با توجه به یکسان‌سازی پرتال‌های ادارات کل؛ استان قزوین جزو اولین استان‌هایی بود که بستر این تغییر در آن فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرساز استان قزوین، سید حسن مؤمنی با اعلام این خبر گفت: دولت الکترونیک در پی این است که خدمات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری به مردم ارائه نماید و در این راستا راه و شهرسازی با توجه به گستردگی سطح خدمات جزو دستگاه‌های پیش رو در ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است.

وی افزود: ایجاد سامانه شهراه، ۱۴۱، سامانه شکایات و پیشنهادات حمل‌ونقل و همچنین یکسان‌سازی پرتال‌های ادارات کل راه و شهرسازی در سراسر کشور از جمله تلاش‌هایی است که در همین راستا صورت گرفته است.

سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات یادآور شد: در همین راستا اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین جزو اولین استان‌هایی بود که بسترهای این تغییرات را ایجاد نموده و جهت ارائه خدمت در اختیار شهروندان قرار دارد.

مؤمنی با اشاره به اینکه تلاش برای افزایش بسترهای این خدمات در اداره کل همچنان ادامه دارد، بیان کرد: با توجه به دستور و پیگیری مدیرکل در پی این هستیم تا با افزایش ظرفیت‌های اینترنتی؛ بسترهای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان را افزایش دهیم.

نظر شما