شناسهٔ خبر: 47483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد:

۱۱ پروژه راهداری شهرستان بجنورد توسط بخش خصوصی به انجام رسید

احمد فیروزه مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد گفت: در نه‌ماهه امسال ۱۱ پروژه و عملیات راهداری توسط پیمانکاران بخش خصوصی در حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، احمد فیروزه اظهار کرد: امسال پروژه بوته کنی در محور شیروان به طول ۱۲۰ کیلومتر به عرض ۲ متر توسط پیمانکار بخش خصوصی با ۱۸۵ میلیون ریال انجام شد.

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد افزود: پروژه تسطیح و رگلاژ و پخش بیس محور پسرکانلو نیز به طول ۲ کیلومتر با بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال انجام شد.

فیروزه بیان کرد: پروژه احداث و آسفالت (خاک‌برداری، خاک‌ریزی، اجرای آبرو لوله‌ای) محور پیغو به طول ۱۱۵۰ متر با حدود ۱.۳ میلیارد ریال و پروژه ساخت و آسفالت گردنه بیو در محور بجنورد – شوقان به طول ۷۰۰ متر با یک میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال است.

وی گفت: پروژه روکش مقطعی آسفالت محور بجنورد–سنخواست، اجرای دیوار ضامن جاده پیغو، پروژه دیوار برگشتی پل حمزانلو، خاکبرداری محور لنگر - قصر قجر، نگهداری روشنایی تونل‌ها و گردنه‌ها در حوزه استحفاظی، لکه‌گیری محورهای حوزه استحفاظی از جمله پروژه‌هایی است که توسط پیمانکار بخش خصوصی اجرا شده است.

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد افزود: این اداره مسئولیت نگهداری ۷۸۲ کیلومتر راه شامل ۱۲۹ کیلومتر بزرگراه، ۴۰ کیلومتر راه اصلی بین‌شهری، ۶۵ کیلومتر راه فرعی بین‌شهری و ۵۴۸ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد.

نظر شما