شناسهٔ خبر: 47494 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم رئیس جمهور؛

ترکان مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری شد

اکبر ترکان رییس جمهوری در حکمی اکبر ترکان را به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به ترکان آمده است: ضرورت استحکام بخشی و مقاوم‌سازی بنا‌های شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یک پروژه ملی و مهم دولت دوازدهم نیازمند مدیریت و هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط است، انتظار دارد جناب‌عالی در اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی و با هماهنگ کردن دستگاه‌های ذیربط، خصوصاً وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشور و بخش خصوصی با حذف موانع موجود، روند نوسازی بافت‌های فرسوده کشور را ساماندهی و تسهیل کنید.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهندس اکبر ترکان
نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری» منصوب می‌شوید.
ضرورت استحکام بخشی و مقاوم‌سازی بنا‌های شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یک پروژه ملی و مهم دولت دوازدهم نیازمند مدیریت و هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط است انتظار دارد جناب‌عالی در اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی و با هماهنگ نمودن دستگاه‌های ذیربط، خصوصاً وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشور و بخش خصوصی با حذف موانع موجود، روند نوسازی بافت‌های فرسوده کشور را ساماندهی و تسهیل نمایید.
توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران»

گفتنی است، اکبر ترکان در دولت یازدهم مشاور عالی رییس‌جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی بود.

نظر شما