شناسهٔ خبر: 47497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های صنعت ساختمان خبر داد:

افتتاح نمایشگاه عکس زلزله و مدیریت بحران در خراسان رضوی

افتتاح مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های صنعت ساختمان استان خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه عکس زلزله و مدیریت بحران در ساختمان سازمان نظام مهندسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا مهردوست با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه عکس زلزله و مدیریت بحران با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، معاون عمرانی شهرداری مشهد، ریاست سازمان نظام مهندسی و جمعی از مهندسان استان افتتاح شد.

مسئول دبیرخانه دائمی فناوری‌های صنعت ساختمان استان خراسان رضوی در ادامه  افزود: این نمایشگاه با هدف بازنمایی حقایق نهفته در خسارات ناشی از زلزله، بازنمایی تلفات جانی و مالی زلزله، تاثیرات اجتماعی ناشی از فاجعه زلزله و تأثیر زلزله بر آثار تاریخی برگزار شد.

وی در خصوص دیگر اهداف نمایشگاه نیز اظهار داشت: بازنمایی عیوب و عدم مقاومت سازه‌ها در برابر زلزله، بازنمایی عدم اجرای صحیح سازه‌های مقاوم در برابر زلزله و بازنمایی مقاومت سازه‌ها پس از زلزله نیز از دیگر اهداف نمایشگاه است.

همچنین مهردوست افزود: از ۳۰۰ عکس ارسال شده به دبیرخانه پس از داوری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ۸۰ عکس برگزیده شد و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی در پایان گفت : در همین نمایشگاه ۳۲ اثر کاریکاتور با موضوع زلزله که برگرفته از کتاب کاریکاتور زلزله و مقاوم سازی و کاریکاتور دومین همایش بین المللی جامعهٔ ایمن بوده نیز به نمایش درآمده است.

نظر شما