شناسهٔ خبر: 4750 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هیئت وزیران تصویب کرد:

اختصاص اعتبار برای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای جدید و مسکن مهر

مسکن مهر رودان- استان هرمزگان هیئت وزیران مقرر کرد مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برای احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب برخی شهرهای جدید و مبلغ یک هزار و نهصد و چهل میلیارد ریال برای تصفیه خانه پروژه‌های مسکن مهر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هیئت وزیران مقرر کرد مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برای احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب برخی شهرهای جدید و مبلغ یک هزار و نهصد و چهل میلیارد ریال برای تصفیه خانه پروژه‌های مسکن مهر قرار گیرد.

۱- مبلغ پنج هزار میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۵) ریال از محل منابع مواد (۱۰) و (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور بابت احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب با اولویت شهرهای جدید پردیس، گلبهار، صدرا، سهند، هشتگرد، پرند و تصفیه خانه پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جیرفت، پیامبر اعظم - بندرعباس، لپویی و زرقان- فارس، ولیعصر- خوی، گلمان- ارومیه، صفا دشت - تهران، مهرگان- تبریز و مهر آباد - رودهن اختصاص می‌یابد.

۲- مبلغ یک هزار و نهصد و چهل میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۹۴۰ر۱) ریال از محل ردیف شماره (۹-۵۲۰۰۰۰) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با عنوان "زیر ساخت مسکن مهر" اختصاص می‌یابد.
۳- وزارت نیرو به نمایندگی از دستگاه‌های تابع موظف به مبادله موافقت‌نامه، توزیع اعتبار به دستگاه‌های ذی‌ربط و اعلام گزارش پیشرفت اجرای پروژه‌ها در مقاطع زمانی سه ماهه به وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۴ برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت کشور، وزارت نیرو و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما