شناسهٔ خبر: 47527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های مهندسین مشاور در جنوب کرمان

جلسه جلسه هم‌اندیشی معاونین، روسای و کارشناسان ادارات اجرایی ستاد اداره کل و مدیران عامل شرکت‌های مهندسین مشاور و سر ناظران پروژه‌ها با مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در این جلسه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل شرکت‌های مهندسین مشاور در حوزه جنوب کرمان بر استفاده از نیروهای توانمند و باتجربه به منظور افزایش بهره‌وری و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

وی همچنین از ایجاد زمینه آموزش کارکنان مهندسین مشاور به کمک مرکز آموزش وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی رعایت حداکثر کیفیت اجرای پروژه‌ها و نظارت مدیران شرکت‌های مشاور بر کار عوامل نظارتی و برخورد جدی این اداره کل با ناظرین که به حداکثر کیفیت توجه نداشته باشند تأکید کرد.

 همچنین وی بر ایمن‌سازی پروژه‌ها در حال اجرا و نصب تابلوهای معرفی پروژه در محل تأکید نمود تا از بروز حوادث ناشی از عدم رعایت موارد ایمن جلوگیری به عمل آید در پایان تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های مهندسین مشاور به ذکر موانع و مشکلات پروژه‌ها پرداختند. 

نظر شما