شناسهٔ خبر: 47562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران خبر داد:

برگزاری بیست‌ و پنجمین آزمون تاسیس شركت‌های حمل‌ و نقل بین المللی جاده‌ای كالا

مجیدرضا نصراله‌نژاد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاد‌ ای استان تهران گفت: بیست ‌وپنجمین آزمون تخصصی شرکت‌های حمل ‌و نقل بین‌المللی کالا، برای متقاضیان تاسیس شركت در ۱۱ اسفندماه امسال درتهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران،  مهندس نصراله نژاد اظهار کرد: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی است و ثبت‌نام آزمون ، از روز ۹دی ماه آغاز و تا روز جمعه  ۱۳بهمن ماه ، خاتمه یافته و همه اطلاعات مورد نیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای تسهیل فرایند ثبت‌نام، امسال نیز ترتیبی پیش‌بینی شده است تا متقاضیانی که در یکی از شش دوره گذشته (ادوار ۱۹ تا۲۴) مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، با تطبیق کد ملی برای هر استان دلخواه ثبت نام نمایند.

مهندس نصراله نژاد ادامه داد: برای متقاضیانی که در هیچ یک از شش دوره گذشته در آزمون‌ها شرکت نداشته‌اند و یا واجد شرابط نبوده اند ، فرایند ثبت‌نام مستلزم تکمیل و بارگذاری اطلاعات درخواستی در تارنمای آزمون و متعاقباً تحویل مدارک می‌باشد که در این دوره نیز، برای مساعدت به متقاضیان جدید، امکان تحویل مدارک به اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای هرر  استان دلخواه، از جمله استان محل سکونت یا فعالیت، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همانند دوره‌های قبل، سرفصل‌های آزمون در تارنمای مربوطه اعلام شده است و بدیهی است، موارد اعلامی، تعهدی عرفی یا قانونی برای سازمان در راستای الزام به طرح سؤال از همه یا قسمت‌هایی از آن منابع ایجاد نکرده و براساس آیین نامه مربوطه، متقاضیان اخذ مجوز تاسیس باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل ‌و نقل بین‌المللی کالا و ترانزیت، برخوردار باشند.

وی در پایان یادآور شد: بدیهی است امکان ثبت‌نام در آزمون برای هیچ یک از قبول‌شدگان بیست ‌و چهاردوره گذشته، متصور نبوده و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات عمل خواهد شد./

نظر شما