به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در گفت و گو با پایگاه اطلاعرسانی اداره کل با اعلام این خبر گفت: تکمیل و بهروزرسانی، ساماندهی و سازماندهی اطلاعات، تسریع در دسترسی به اطلاعات در داخل سازمان جهت تصمیمسازی و تصمیمگیری و دسترسی آزاد و شفاف شهروندان به اطلاعات، طرح شکایات و انتقادات و پیشنهادات و ارائه خدمات مطلوب دولت به شهروندان به صورت اینترنتی از اهداف مهم راهاندازی این نوع خدمت در وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی خدمات است.
وی افزود: ایجاد سامانههای شهراه (گزارش تخلفات ساختمانی و شهرسازی، تعیین حدود صلاحیت حرفهای مهندسان مسکن و ساختمان، تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت ناکارآمد شهری)، سامانه سداد، سامانه شکایات و پیشنهادات حملونقل و دیگر خدمات ارائه شده، اقداماتی است که در راستای حقوق شهروندی صورت گرفته است.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یادآور شد: با توجه به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی در پی آن هستیم تا با افزایش ظرفیتهای اینترنتی و اهمیت آن، بسترهای ارائه خدمات الکترونیک را در سطح استان به شهروندان و هم استانیهای گرامی افزایش دهیم.
نظر شما