شناسهٔ خبر: 4762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری فارس خبر داد؛

تشکیل کارگروه دائمی پیگیری مصوبات همایش مقررات ملی ساختمان در استانداری فارس

ساختمان معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت : به زودی کارگروه دائمی پیگیری مصوبات همایش مقررات ملی ساختمان در استانداری فارس شکل می گیرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، خلیل رضاییان در مراسم اختتامیه همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز با بیان اینکه استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز برای فارس افتخار بزرگی است اظهار امیدواری کرد که بتوان به یک جمع بندی برای تدوین قانون و مقررات در راستای مبحث 22 مقررات ملی ساختمان رسید.

وی با بیان اینکه موضوع مراقبت از ساختمان تاکنون در کشور مغفول مانده بود گفت : تدوین و اصلاح مقررات در راستای صیانت بهتر از سرمایه گزاران در حوزه مسکن باید در اولویت دبیرخانه دائمی این همایش قرار گیرد.

رضاییان با اشاره به مصرف بالای آب و انرژی در ساخت و ساز مسکن تصریح کرد : امیدواریم مهندسین در راستای بهینه مصرف آب و انرژی تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری فارس در پایان ضمن قدردانی از بخش خصوصی برای حمایت از این همایش خاطر نشان کرد : بخش خصوصی با حمایت مادی و معنوی توانست میدان دار خوبی برای برگزاری این همایش بزرگ در شیراز باشد.

نظر شما