شناسهٔ خبر: 47717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزير راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال ساخت استان زنجان

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی پس از بازدید از چند پروژه راه شهرستان خدابنده، با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، فرماندار شهرستان طارم و با همراهی مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان از چند پروژه راه شهرستان طارم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، امیر امینی پس از بازدید از چند پروژه راهسازی شهرستان خدابنده، با حضور کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و هیئت همراه با همراهی مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان از چند پروژه در شهرستان طارم بازدید کرد.

 در ادامه جلسه بررسی وضعیت پروژه در دست احداث درام- کلور-خلخال با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و فرماندار طارم برگزار شد.

بازدید از پروژه راه بناب-گیلوان-منجیل و احداث مسیر درام -کلور -خلخال از دیگر برنامه‌های مهندس امیر امینی در سفر به شهرستان طارم بود.

همچنین با مساعدت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی کشور، عملیات اجرایی بازگشایی قطعه دوم از سه‌راهی بنارود به سمت خلخال در حوزه طارم طی روزهای آتی، آغاز خواهد شد.

نظر شما