شناسهٔ خبر: 47759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد:

احداث جاده نایین- انارک- خور- طبس از اولویت‌های راه و شهرسازی استان اصفهان

راهسازی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین شهرستان، مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان با علی استوار فرماندار شهرستان خوروبیابانک و شهرداران شهرهای خور، جندق و فرخی مشکلات و مسائل مربوط به حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، حجت اله غلامی گفت: احداث ۳۵۵ کیلومتر باند دوم نایین – انارک – خور – طبس از جمله اولویت‌های این اداره کل است که محور نایین به انارک در حال احداث و ادامه مسیر نیز تا حوزه راه‌های استان در شهرستان خوروبیابانک با تأمین اعتبارات لازم انجام خواهد شد.

وی با توجه به عمده مشکلات مطرح شده در شهرستان که به روکش آسفالت محورهای موجود مربوط بود، افزود: انجام عملیات روکش آسفالت با توجه به ارتباط کاری توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود که لازم است پیگیری گردد.

گفتنی است از جمله موارد مطروحه در این دیدار بحث طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها، درخواست واگذاری زمین، احداث کمربندی فرخی، درخواست واگذاری زمین جهت سایت اداری شهر جندق و دوبانده کردن کمربندی شهر جندق بود که مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفت.

نظر شما