شناسهٔ خبر: 47763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

برنامه‌ریزی برای عملیات روکش آسفالت در ۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اجرای روکش آسفالت در ۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل با بیان اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال روکش آسفالت در ۳۷ کیلومتر انجام شده در حالی که برای اجرای ۱۲۲ کیلومتر قرارداد داریم، افزود: ابلاغ دیرهنگام اعتبارات موجب شده زمان را از دست بدهیم و این در حالی است که اگر اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد می‌توانیم تا ۱۸۰ کیلومتر آسفالت را اجرا کنیم.

وی علت اجرای بخشی از قرارداد روکش آسفالت را محدودیت فصل کاری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کارخانه‌های آسفالت تعطیل بوده و به دلیل شرایط جوی امکان انجام روکش آسفالت نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای درزگیری ۱۳۰ کیلومتر از محورها قرارداد منعقد شده و تاکنون ۲۵ کیلومتر از آن اجرا شده است.

رحمتی یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان را تجدید خط‌کشی محورها عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال در هزار و ۵۶۰ کیلومتر راه شریانی رنگ سرد و در ۱۱۰ کیلومتر رنگ گرم اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تجدید خط‌کشی محورهای شریانی به عهده راهداری و سایر محورها به عهده استان است و ضروری است در تأمین اعتبار راهداری استان مورد حمایت قرار گیرد.

نظر شما