شناسهٔ خبر: 47764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان جاجرم مطرح شد:

اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال به راه و شهرسازی شهرستان جاجرم در سال ۹۵

نشست رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم خراسان شمالی از اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال به راه و شهرسازی شهرستان جاجرم در سال ۱۳۹۵ در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان جاجرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، راضیه اربابی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم بیان کرد: این جلسه با حضور فرماندارم و بخشداران و جناب آقای خضری از سازمان برنامه و بودجه استان و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اربابی افزود: جمع کل اعتبارات مصوب پروژه‌های جاجرم در سال ۱۳۹۵ شش میلیارد و ششصد و دو میلیون تومان است که پنج میلیارد و هفتصد و نود و دو میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

وی گفت: ۱۵ کیلومتر کل آسفالت در سال ۹۵ انجام شده است که ۷ کیلومتر آن محور کلاته شور قراجه رباط و ۲/۵ کیلومتر گرمک و ۵/۵ کیلومتر محور دوبرجه جوشقان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم به بحث پروژه‌های سال ۹۵ این شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه‌های سال ۹۵، ۸ مورد است که شامل، احداث راه روستایی جوشقان و دوبرجه، احداث و آسفالت راه روستایی ملاویس، احداث راه روستایی کلاته ترکها سنخواست، احداث راه روستایی گرمک، احداث پل کالشور و اصلاح مسیر جاجرم به ایستگاه راه‌آهن، نقشه‌برداری و تهیه طرح تفصیلی شهر جاجرم، احداث محور بجنورد- سنخواست- جاجرم، پل روستای کرف که شروع نشده است، می‌باشد.

نظر شما