شناسهٔ خبر: 47816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان صورت گرفت:

بهره‌برداری از نقطه حادثه‌خیز ورودی نهاوند به آورزمان در استان همدان

جاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ورودی نهاوند به آورزمان که یکی از نقاط حادثه‌خیز این محور بود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع عنوان کرد: این پروژه به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات کوه‌بری، ترانشه‌برداری، زیرسازی، آسفالت به صورت چهارخطه همراه با نصب نیوجرسی جداکننده وسط و خط‌کشی و نصب علائم ایمنی به طور کامل در این محور انجام شده است.

 وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه امسال شروع شد و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.

نادیان در پایان بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از نقاط حادثه‌خیز محور نهاوند به آورزمان برطرف شد که این امر کمک بسیاری در کاهش تصادفات این محور خواهد داشت.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت این نقطه مدتی است به اتمام رسیده ولی عبور ترافیک بعد از آسفالت به علت عدم خط‌کشی با توجه به خطرات ناشی از آن امکان‌پذیر نبود و از نظر فنی خط‌کشی بلافاصله بعد از انجام آسفالت حداقل ماندگاری لازم را نخواهد داشت لذا بعد از رعایت حداقل زمان، خط‌کشی این نقطه انجام شد و با تکمیل علائم ایمنی و جداکننده وسط، این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نظر شما