شناسهٔ خبر: 4782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور پیام مشترک صورت گرفت؛

تقدیر و تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل از فعالیت‌های ارزنده راهداران استان

استاندار اردبیل نماینده ولی فقیه و استاندار در پیام مشترکی از تلاش‌های ارزنده نیروهای راهداري و امدادی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبیل، متن اين پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نزول رحمت الهی و بارش برف سنگین در منطقه طی روزهای اخیر اگرچه موجب رفع بخشی از نگرانی های موجود در زمینه کمبود آب و باعث مسرت اهالی عزیز استان، به ویژه کشاورزان شریف و زحمت کش گردید، مشکلاتی را برای تعدادی از هم وطنان از جمله مسافران در راه مانده رقم زد که با همت مضاعف و ورود به موقع نیروهای امدادی به صحنه، کمک رسانی به افراد در راه مانده در محورهای مختلف استان به نحو مطلوب انجام و بحمدا... از بروز هرگونه حوادث دلخراش احتمالی و آسیب رسیدن به هم وطنان گرفتار شده در برف و کولاک جلوگیری گردید.

این جانبان ضمن سپاس بی کران به درگاه پروردگار هستی بخش ، که با عنایاتش و به مصداق آیه شریف « ... و جعلنا من الماء کل شی حی ... » رحمت بی پایان خویش را دیگر بار شامل حال مردم مومن و حسینی این استان نمود ، بدینوسیله از تلاش ارزنده نیروهای امدادی  از جمله راهداران ، امدادگران جمعیت هلال احمر، پلیس راه، پلیس راهور، شهرداری های استان و دیگر دستگاه های اجرایی که در عمل به « تعاونوا علی البر و التقوی » و با الهام از « رحماء بینهم » صحنه های زیبایی در ایثار و فداکاری برای خدمت به هم نوعان را آفریده و جلوه‌ای از مودت و انسان دوستی را به نمایش گذاشتند صمیمانه سپاسگزاری می نماییم و از درگاه با عظمت حضرت سبحان مسالت می کنیم که این عزیزان را همواره مورد عنایات خویش قرار دهد.

سیدحسن عاملی؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل - مجیدخدابخش؛ استاندار اردبیل

نظر شما