شناسهٔ خبر: 47969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

رشد پیمانکار بومی توسعه زیرساخت‌های استان را به دنبال دارد

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: استفاده از پیمانکاران بومی بهترین گزینه برای اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان است که منجر به رشد بخش خصوصی و در نهایت توسعه زیرساخت‌های استان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در نشست با انجمن پیمانکاران و تأسیسات استان گلستان در روز پنج‌شنبه اضافه کرد: از دیگر نقاط مثبت استفاده از پیمانکاران بومی گسترش اشتغال در سطح لایه‌های مختلف استان است که این موضوع برای دولت بسیار مهم و راه و شهرسازی گلستان نیز با سیاست‌گذاری مناسب نسبت به اشتغال‌زایی در استان کمک می‌کند.

محبوبی افزود: تغییر روش‌ها و نگرش‌ها، ارتقاء سطح کمی و کیفی (پایه) و تشکیل کنسرسیوم توسط بخش خصوصی از مقوله‌های مهمی هستند که شرکت‌های پیمانکاری باید به آن توجه و به سمت آن حرکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: مشارکت و سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی از دیگر روش‌های همکاری و حمایت دولت از بخش خصوصی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: خوشبختانه ۹۵ درصد از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان در سال ۹۵ به پیمانکاران بومی استان واگذار شده و به دنبال آن هستیم ۱۰۰ درصد پروژه‌ها توسط بخش خصوصی بومی انجام شود.

در این نشست، هیئت مدیر انجمن پیمانکاران و تأسیسات استان خواستار حمایت و ارتباط بیشتر با اداره کل راه و شهرسازی شدند.

نظر شما