شناسهٔ خبر: 47976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ بزرگراه جهرم – لار

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی قطعه ۲ بزرگراه جهرم – لار به طول ۲۵ کیلومتر حدفاصل کیلومتر ۱۰۰+۱۵ الی ۵۰۰+۳۹ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور در مراسم آغاز این پروژه افزود: بزرگراه شیراز – جهرم – لار – بندرعباس یکی از مهمترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور است که شمال به جنوب کشور را به هم متصل می‌کند.

تکاور اظهار داشت: از شیراز تا جهرم که حدود ۱۶۰ کیلومتر طول مسیر است که خوشبختانه  با همت مسئولین وزارت راه و شهرسازی و پی گیری مجدانه دکتر رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی مراحل پایانی آن که در دست تبدیل شدن به بزرگراه شدن است را طی می‌کند و حدود ۳۰ کیلومتر بیشتر باقی نمانده است.

وی در ادامه  افزود: ۸ کیلومتر مسیر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲ کیلومتر هم زیرسازی شده و یک لایه آسفالت آن مانده تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و مابقی مسیر نیز در صورت تأمین اعتبار تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تکاور گفت:  کل مسیر شیراز – جهرم را تقریباً به صورت بزرگراه داریم و از جهرم به لار که حدود ۱۶۰ کیلومتر است و ۵۵ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس است.

وی اضافه کرد: ۱۵ کیلومتر محور جهرم – لار در دست اجرا است که  ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر ادامه مسیر را نیز آغاز می‌کنیم.

نظر شما