شناسهٔ خبر: 47979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان شمالی؛

پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری خراسان شمالی برگزار شد

نشست رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی همتی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان گفت: این جلسه ذیل جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری که روز سه‌شنبه در محل وزارت راه و شهرسازی و با حضور مقام عالی وزارت و اعضای ستاد ملی برگزار می‌شود، تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این جلسه در خصوص موضوعات و نحوه ارائه گزارش ستاد ملی بازآفرینی بحث و تبادل‌نظر شد و پس از بررسی نظرات کلیه اعضای ستاد، تصمیمات لازم در این خصوص اخذ گردید.

همتی به بحث اصلاحات این گزارش اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد اصلاحات لازم مورد نظر مدیران دستگاه‌ها بررسی و تغییرات لازم بر این اساس در گزارش اعمال گردد.

به گفته رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی، مهندس صالحی استاندار محترم و رئیس ستاد استان نیز در این جلسه ضمن اشاره به مسائل مبتلا به بازآفرینی شهرهای استان بر لزوم توجه ویژه اعضای ستاد بر مقوله بازآفرینی تأکید کرد و گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به استان مبنی بر لزوم ارتقاء استان به جمع ده استان برتر کشور باید همت مسئولین استان بر تحقق این موضوع باشد.

نظر شما