شناسهٔ خبر: 48012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس عنوان کرد:

ارتقای رتبه کردستان در برخورداری از راه روستایی

سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج – دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های لازم در خصوص تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: امیدوارم که تا سال ۹۸ تمامی پروژه‌های این بخش تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، سید احسن علوی بیان کرد: نیازهای واقعی کردستان از گذشته‌های دور تلنبار شده و با این اعتبارات قطره‌چکانی و کم جبران نمی‌شود اما ما نمایندگان سعی داریم با استفاده از شاخص‌های موجود، کردستان را به میانگین کشوری برسانیم.

وی افزود: کردستان از لحاظ جاده‌های روستایی رتبه ۲۸ کشور را داشت، اما در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته به رتبه ۲۳ و ۲۴ رسیده است که هنوز با جایگاه واقعی فاصله زیادی دارد.

علوی با اشاره به وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان عنوان کرد: پروژه کریدور شمال به جنوب از جمله پروژه‌های در حال انجام است که با توجه به ارتباط و تعاملی که با اداره کل راه و شهرسازی داشتیم، توانستیم برای تمامی قطعات این پروژه قرارداد منعقد کنیم و در تمام مرزهای جغرافیایی استان آن را به انجام برسانیم.

نظر شما