شناسهٔ خبر: 48023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان

نشست دبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری یازدهمین جلسه این کارگروه در سال جاری و بررسی ۳۲ دستور کار در آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در این باره بیان کرد: در یازدهمین کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان که در محل سالن اجتماعات سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد موارد ارسالی به دبیرخانه این کارگروه شامل تعیین کاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در ادامه این جلسه مغایرت‌های طرح هادی شهرهای مزرعه کتول، بندرگز، سرخنکلاته و قرق با حضور شهرداران و بخشداران شهرهای ذکر شده بررسی و برخی از موارد با توجه به قوانین و بخشنامه‌های موجود مصوب و مابقی نیز مخالفت شد.

محبوبی افزود: مصوبات جلسه فوق به زودی در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به آدرس www.golestanrud.ir جهت مشاهده هم استانی‌های گرامی درج خواهد شد.

کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار می‌گردد.

نظر شما