شناسهٔ خبر: 48051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تکریم ارباب‌رجوع صورت گرفت:

امکان پیگیری مکاتبات بدون نیاز به مراجعه حضوری در اداره راهداری البرز فراهم شد

مهرداد جهانی امکان پیگیری مکاتبات بدون نیاز به مراجعه حضوری در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز و از طریق سامانه الکترونیکی به منظور تسهیل در فرآیند انجام امور و در راستای تکریم ارباب‌رجوع انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و جلوگیری از مراجعه حضوری افراد به اداره کل، سامانه تخصیص کد رهگیری به مکاتبات توسط اداره فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه‌اندازی شد.

وی افزود: با استفاده از این امکان به افراد پس از ثبت‌نامه در دبیرخانه اداره کل یک کد جهت پیگیری مکاتبات تخصیص داده می‌شود و افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این اداره کل و از طریق اینترنت نسبت به رهگیری نامه خود اقدام و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

جهانی بیان کرد: علاوه بر اقدام فوق که برای مراجعین برون‌سازمانی اداره کل انجام شد، در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه و ارائه خدمات بهتر به همکاران بخشی از خدمات موردنیاز آن‌ها نیز به ‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی گفت: ارائه فیش حقوقی الکترونیکی و همچنین میز خدمت رایانه‌ای از جمله مواردی است که در این راستا انجام شده است و افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا ارائه درخواست‌های کتبی خدمات موردنیاز را بر بستر شبکه‌های داخلی اداره کل دریافت می‌نمایند.

نظر شما