به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان، ایرج دستنشان تأکید کرد: سامانه سمیم قادر به اتوماسیون کلیه فرآیندهای انجام معاملات از جمله قانون مناقصات، مزایده و ارزیابی کیفی معاملات بوده و علاوه بر آن کلیه صورتجلسات و مکاتبات اداری نیز در زمینه برگزاری معاملات از زمان درخواست تا زمان انعقاد قرارداد در سامانه گنجانده میشود و با پیگیری و اقدامات انجام شده توسط سازمان راهداری و حملونقل جادهای، مقرر شد معاملات و قراردادهایی که بر اساس قانون برگزاری مناقصات در این سازمان و ادارات تابع در استانها انجام میشود با استفاده از این سامانه و تحت شبکه وب انجام گیرد.
وی تصریح کرد: تعامل هر چه روشنتر با نهادهای نظارتی، دسترسی بهتر طرفین به اطلاعات مناقصات و مزایدات از مزایای این سامانه است همچنین این سامانه کنترل هوشمند موارد قانونی در زمان برگزاری معامله و ارائه هشدارهای متناسب در هر بخش، کاهش هزینههای برگزاری معامله و جلوگیری از تجدید آنها، تسریع در زمان تهیه اسناد، فراخوان، بازگشایی پیشنهادها را به دنبال دارد.
دوره آموزشی مدیریت یکپارچه معاملات (سمیم) با حضور نمایندگانی از سازمان راهداری و حملونقل جادهای، استانهای آذربایجانغربی و اردبیل و زنجان در اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان برگزارشد.
نظر شما