شناسهٔ خبر: 48118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای بازآفرینی کارخانه ریسباف صورت گرفت:

تقدیر آخوندی از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان

تقدیر نامه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با ارسال تقدیرنامه، از حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور تلاش‌های انجام شده در راستای بازآفرینی کارخانه ریسباف اصفهان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با ارسال تقدیرنامه، از حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور تلاش‌های انجام شده در راستای بازآفرینی کارخانه ریسباف اصفهان تقدیر کرد.

آخوندی در این لوح خطاب به حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان آورده است:

پیشرفت، توسعه و آبادانی میهن اسلامی مرهون تلاش‌های انسان‌های متعهد و مدیران مدبری است که در مسیر زندگی و ارائه خدمات بهینه به ملت شریف ایران، عزمی راسخ دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. بدین‌وسیله از اهتمام و تلاش بی‌دریغ جنابعالی در مسیر بازآفرینی کارخانه ریسباف، یکی از مفاخر دوران معماری صنعتی ایران که تغییر رویکردی است برای احیای فضاهای ناهمگون شهری تقدیر نموده، امید است سیاست‌های توسعه مسئولانه و خردمندانه جایگزین شیوه‌های سوداگرانه گردد و در خاطره همه کسانی که به ایران و فرهنگ ایرانی و اندیشه ایران‌شهری عشق می‌ورزند باقی بماند.

نظر شما