شناسهٔ خبر: 48119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

تغییر کاربری در جهت درآمدزایی شهرداری‌ها صلاح شهر نیست

جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ۳۸ مورد از موارد دستورکار جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای اصفهان، شهرضا، دولت‌آباد، قهجاورستان، سجزی، مبارکه، گلپایگان و طرح تفصیلی پیربکران بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، جلسه کمیسیون ماده ۵ این هفته استان به ریاست علی مقدس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان و کلیه اعضا در خصوص تغییر کاربری‌ها و تعریض و تقلیل عرض گذر و افزایش ارتفاع در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

مقدس‌زاده گفت: لازم است تا شهرداری‌ها درآمدهای پایدار را در شهر تعریف کنند و تغییر کاربری‌ها در جهت درآمدزایی شهرداری‌ها اصلاً به صلاح شهر نیست.

وی در ادامه متذکر شد: در تغییر کاربری‌ها از مسکونی به تجاری، راه اصولی تجمیع و متمرکز کردن این کاربری‌هاست که امید است بتوان آن را به عنوان یک نگاه جدید در شهرها ایجاد کرد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: بحث گذر معابر و خط بدنه مناطق ۱۵ گانه اصفهان طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، دسته‌بندی شده و در این جلسات طبق برنامه زمان‌بندی رسیدگی خواهد شد.

نظر شما