شناسهٔ خبر: 48143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در الموت استان قزوین انجام شد:

خاک‌برداری بیش از ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در الموت قزوین/ راه‌اندازی کارخانه آسفالت در بخش الموت

جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از انجام عملیات گسترده خاک‌برداری در بخش راه‌های روستایی بخش الموت جهت بهسازی و ساماندهی آن‌ها در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر عملیات خاک‌برداری در چند بخش از روستاهای الموت در حال انجام است.

قزوینیان بیان کرد: عملیات خاک‌برداری در روستای سمیار به طول ۱۰ کیلومتر انجام شده که مقرر گردید در مرحله بعد ابنیه لازم اجرا شده و همین طور بعد از طی این مراحل عملیات آسفالت آن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در محور زناسوج نیز ۴ کیلومتر عملیات خاک‌برداری انجام شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها اظهار کرد: عملیات خاک‌برداری محور مارکین نیز به طول ۵/۵ کیلومتر به پایان رسیده است و همچنین خاک‌برداری محور هریف – کتکان نیز به طول ۶ کیلومتر انجام شده است.

قزوینیان گفت: شرکت کندوان پارس برای انجام عملیات خاک‌برداری و آسفالت راه‌های روستایی بخش الموت کارخانه‌ای جهت انجام این عملیات راه‌اندازی نموده است که در حال حاضر برای بهره‌برداری در انتظار صدور مجوزهای لازم از سازمان محیط‌زیست و صنعت، معدن و تجارت است.

وی عنوان کرد: اعتبار طرح‌های یاد شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و نیز از محل بودجه عمرانی استان تأمین می‌شود.

نظر شما