شناسهٔ خبر: 48215 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آغاز کمپین ارسال عکس و فیلم با قطارهای رجا

پوستر شرکت حمل و نقل ریلی رجا مرحله دوم طرح کمپین «بگردون تا بگردی» را برای مسافران خود جهت ارسال فیلم و عکس از سفر با قطارهای رجا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: متقاضیان حضور در مرحله دوم کمپین «بگردون تا بگردی» با ارسال عكس يا فيلم حداكثر ۴۵ ثانيه‌ای با موضوع سفر با قطار امکان حضور در این طرح را دارند.

بر این اساس، متقاضیان باید فیلم‌ها و تصاویر خود را از طريق دايركت اينستاگرام رجا به نشاني rajarail@ يا نشانی ايميل marketing@raja.ir ارسال کنند و البته در صورت رفع فیلتر کانال تلگرام، ارسال از طریق این شبکه و به نشاني rajaonline@ نيز فراهم خواهد شد.

روابط عمومی رجا اعلام کرد: با ارسال تصاویر و فیلم ها همچنین درج آنها در اینستاگرام رجا، با رأی کاربران برترین ها انتخاب شده و به ۵ نفر اول با یک همراه جايزه ويژه بسته كامل سفر رفت و برگشت به مشهد مقدس شامل بليت قطار به همراه هتل فول برد با ترانسفر تعلق می گیرد.

گفتنی است مهلت ارسال عكس و فيلم از سوی متقاضیان حضور در مرحله دوم کمپین «بگردون تا بگردی» از هم اکنون آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه سال جاري ادامه خواهد داشت. 

نظر شما