شناسهٔ خبر: 48226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد:

آسفالت بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان/ ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است

محمد ساردوئی جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و فرمانداران جنوب کرمان در رابطه پروژه‌های روستایی و طرح‌های مشارکتی فی‌مابین دهیاری و راه و شهرسازی در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در این جلسه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن خیرمقدم در رابطه با عملکرد اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مطالبی را ارائه داد.

ساردوئی بیان کرد: که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان توسط این اداره کل تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه اظهار کرد: طی سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ بیش از ۸۸۰۰۰ تن قیر در پروژه‌های راه‌های حوزه جنوب کرمان بصورت رایگان از وزارت راه و شهرسازی دریافت شده ولی میزان آسفالت انجام شده بیش از این مقدار و در حدود ۱۴۴۰۰۰ تن قیر می‌باشد که مابقی قیرها توسط پیمانکاران بورس تهیه و مصرف شده است.

وی افزود: در این دو سال ۷۵ کیلومتر راه ورودی روستاها با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال با مشارکت دهیاری‌های جنوب انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی زیرسازی آماده آسفالت است که به دلیل کمبود قیر آسفالت نشده‌اند، در ستاد وزارت راه و شهرسازی همچنین با پیگیری نماینده‌های جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی برای دریافت قیر پیگیر آسفالت این محورها هستیم.

در ادامه مهندس شریفی مدیرکل امور روستایی استانداری نیز در رابطه با عملکرد حوزه کاری خود مطالبی بیان و اعلام آمادگی کرد در رابطه با آسفالت دهیاری‌ها با اداره کل راه و شهرسازی جنوب همکاری داشته باشند.

در پایان فرمانداران شهرستان‌های کرمان جنوبی ضمن تشکر از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به بیان مسائل و مشکلات شهرستان خود پرداختند.

نظر شما