شناسهٔ خبر: 48269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گیلان انجام شد:

بازدید مدیرکل و فرماندار شهرستان تالش از پروژه‌های راه‌های روستایی این شهرستان

نشست مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه جمعی از مدیران راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان تالش از پروژه‌های راه‌های روستایی این شهرستان بازدید کردند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید از پروژه‌های راه‌های روستایی شهرستان تالش اظهار کرد: عملیات احداث راه روستایی کوهستان حویق به طول ۹ کیلومتر در دست اجراست و تاکنون بیش از ۸ کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده است و مابقی مسیر با توجه به شرایط جوی منطقه، در دست اجراست.

خاوری همچنین از قول مساعد فرماندار شهرستان تالش جهت تأمین مصالح خبر داد و گفت: عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی ۷ کیلومتر از  راه روستایی کیش دیبی – سوباتان به اتمام رسیده و عملیات خاک‌برداری ۵ کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی پروژه ناو به کیاره به طول ۷.۳ کیلومتر آغاز شده و عملیات اجرایی ۶.۴ کیلومتر آن به پایان رسیده و مابقی به زودی به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در پایان از پروژه مسکن مهر تالش هم بازدید به عمل آورد و گفت: به یاری خداوند متعال در ایام‌الله دهه فجر امسال ۱۲۰ واحد از مسکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما