شناسهٔ خبر: 48288 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی خبر داد:

هزینه ۲۰ میلیاردی برای بهسازی، تعمير و بازسازی فرودگاه پارس‌آباد اردبیل

جلسه رئس هيئت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران از تامين کامل زيرساخت هاي فرودگاه پارس آباد با صرف ۲۰ ميليارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های اردبيل، رحمت اله مه‌آبادی در آيين گشايش فرودگاه پارس آباد مغان با بيان اينكه در ۲ سال اخير ۲۰ ميليارد تومان برای بهسازی، تعمير و بازسازی اين فرودگاه هزينه شده است، تاكید كرد: به دنبال زيرساخت‌های فراهم شده، تا مدت زيادی مشكلی در اين فرودگاه نخواهيم داشت. 

در اين مراسم همچنين مديركل فرودگاه‌های استان اردبيل گفت: عملیات تعمیر و تجهیز، بازسازی و تعریض باند پرواز فرودگاه به طول۲۶۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر با دو شولدر۷ و نیم متری در طرفین و با سه لایه آسفالت انجام شده و زمینه پرواز هواپیماهای بزرگ از جمله فوکر و ایرباس ۳۲۰ فراهم شده است.

 سيد فخرالدين هاشمی افزود: همچنین محوطه سازی، فنس کشی و بازسازی ساختمان فرودگاه انجام شده و در مجموع ۲۰میلیارد تومان هزینه سرمایه ای و شش میلیارد تومان به صورت جاری هزینه شده است.

هاشمی با تاکید به اینکه پروازهای آزمایشی برای ارزیابی فرودگاه انجام شده است، اضافه کرد: از امروز اولین پرواز تهران- پارس آباد تهران انجام شده و از ۱۲ بهمن ماه به صورت دائمی شاهد پروازها خواهیم  بود.

وی با بیان اینکه پارس آباد دومین شهر پرجمعیت بعد از مرکز استان در اردبیل است، ادامه داد: در صورتی که شهروندان استقبال کنند، تعداد خطوط پروازی از جمله به مقصد مشهد مقدس افزایش خواهد یافت. 

ديدار مديرعامل شركت فرودگاه‌ها با كاركنان فرودگاه پارس آباد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز بازگشايي فرودگاه پارس آباد با كاركنان فرودگاه پارس آباد مغان دیدار و گفت وگو كرد.

در این دیدار كاركنان فرودگاه مشكلات خود را مطرح كردند و مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران نیز چشم انداز شركت را روشن توصيف کرد و گزارشي از اقدامات انجام شده براي بهبود شرايط كاريي كاركنان فرودگاه ها ارائه داد.

نظر شما