شناسهٔ خبر: 48305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات اصلاح پیچ ورجان در استان قم

آسفالت مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت و اصلاح پیچ محور روستایی ورجان تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی گفت: بنا به گزارش‌های واصله پیچ محور روستایی ورجان یکی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان قم محسوب می‌شده است که اصلاح پیچ مذکور در دستور کار فوری این اداره کل قرار گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به طول ۶۰۰ متری اصلاح پیچ افزود: میزان اعتبار تخصیص‌یافته برای انجام این عملیات بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است.

 وی تشریح کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت و اصلاح پیچ ورجان شامل عملیات بسترسازی، اجرای عملیات قیرپاشی، اجرای یک لایه آسفالت بیندر و توپکا و ... بوده است.

فراهانی به مدت‌زمان اجرای عملیات اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت و اصلاح پیچ ورجان از اواخر آذرماه شروع شده است و در اواخر دی‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: پس از انجام شانه سازی، خط‌کشی، نصب تابلو علائم مورد نیاز و... مسیر اصلاح شده برای استفاده‌کنندگان بازگشایی خواهد شد.

مدیر ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد: با حذف نقطه حادثه‌خیز و بازگشایی مسیر اصلاح شده شاهد تردد ایمن‌تر و سریع‌تر خودروهای عبوری و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در این محور خواهیم بود.

نظر شما