شناسهٔ خبر: 48326 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

ایران در غم از دست دادن ۳۲ خدمتگزار دریایی‌عزادار‌ شد

پوستر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با انتشار پیامی جان باختن شهادت‌ ٣٢‌نفر‌از‌خدمه زحمتكش، صديق و خدمتگزار هموطن كشورمان در حادثه تلخ و دلخراش كشتی نفتكش سانچی در آب‌های كشور چين را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی جان‌باختن ۳۲ خدمه کشتی نفتکش سانچی را در پیامی تسلیت گفت که متن آن پیام به شرح زیر است:

 با نهايت تاسف و تاثر حادثه تلخ و دلخراش كشتی نفتكش سانچی در آبهای كشور چين كه منجر به جان باختن شهادت‌گونه  ٣٢  نفر از خدمه زحمتكش، صديق و خدمتگزار هموطن كشورمان ‌شد، ايران  اسلامی و جامعه انسانی در سراسر گيتی را عزادار و سياه‌پوش كرد. 

دريا با تمام سخاوت و مهرباني هايش، انسان‌های پاك سرشت و تلاشگری را كه دور از خانه و خانواده عاشقانه برای خدمت به ميهن و به گردش در آوردن بخشي از چرخه اقتصاد كشور ، انجام وظيفه و كسب روزی حلال با هزاران آرزو عازم ماموريت بودند، بهانه‌ای شد تا حادثه‌ای بيافريند، تا اين خدمتگزاران، دنيا. خانواده و ياران و همكاران خود را ترك نموده و به رضای حق‌تعالی رضايت داده و ديار باقی را برای خود برگزينند. 

رئيس، معاونين، مديران و كاركنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه فعالان و دست اندركاران بخش خصوصي همكار همچنين تشكل‌های صنفی حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مركز  و سراسر كشور،  در كنار تمامي مسئولين عاليرتبه كشوري و لشگري اين مصيبت و حادثه غم انگيز را به ملت بزرگ و صبور كشورمان، خانواده‌های داغدار و عزادار و به ويژه همكاران بخش حملونقل دريايی و وزارت نفت تسليت و تعزيت عرض نموده، از درگاه خداوند قادر و مهربان، علو درجات و رحمت واسعه برای آن عزيزان  آسمانی شده و صبر و حلم الهی برای بازماندگان آنها مسئلت مینمايد.

نظر شما