شناسهٔ خبر: 48349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت حادثه نفت‌کش سانچی

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی با اشاره به حادثه تأسف‌بار تصادم نفت‌کش سانچی و جان باختن پرسنل تلاشگر این کشتی، این ضایعه غم‌انگیز را به عموم ملت ایران و خانواده‌های شریف و عزادار این عزیزان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی در پیامی با اشاره به حادثه تأسف‌بار تصادم نفت‌کش سانچی و جان باختن پرسنل تلاشگر این کشتی، این ضایعه غم‌انگیز را به عموم ملت ایران و خانواده‌های شریف و عزادار این عزیزان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ضایعه دردناک تصادم نفت‌کش سانچی در سواحل شرقی کشور چین منجر به داغدار شدن ملت شریف ایران و فقدان جان‌گداز دریانوردان غیوری شد که برای تأمین رفاه و آسایش میهن عزیزمان، هزاران کیلومتر دورتر از وطن خود مشغول خدمت بودند.

از ابتدای مخابره این خبر اندوه‌بار، همه ما ایرانیان همراه با خانواده و همکاران محترم این عزیزان، اخبار وضعیت پاره‌های تنمان را که در میان شعله‌های آتش و امواج دریا محبوس شده بودند دنبال کردیم ولی متأسفانه تلاش تیم‌های امداد و نجات و اقدامات انجام شده برای نجات جان این قهرمانان تلاش‌گر بی‌نتیجه ماند و حادثه جانکاه و دردناک جان باختن مظلومانه و شهادت گونه این عزیزان، ملت ایران را داغدار کرد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تأثر، جان باختن شهادت گونه پرسنل نفت‌کش سانچی را به ملت شریف ایران خانواده‌های داغدار این عزیزان و فعالان صنعت دریانوردی و صنعت نفت کشور تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن سفرکردگان جاودانه علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

قاسم قاسمی

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری

نظر شما