شناسهٔ خبر: 4835 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

براساس مصوبه مجلس وزارت راه و شهرسازی؛

وزارت راه و شهرسازی اراضی احداث حوزه‌های مقاومت بسیج را تامین می‌کند

مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها موظف به تامین اراضی مورد نیاز احداث حوزه‌های مقاومت بسیج و سالن‌های ورزشی صالحین در شهرک‌ها و شهرهای جدید شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس مصوبه مجلس وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری‌ها موظف شدند در شهرک‌ها و شهرهای جدید، اراضی مناسب برای احداث حوزه‌های مقاومت بسیج و سالن‌های ورزشی صالحین را بدون أخذ هزینه در اختیار سازمان بسیج بگذارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی پارلمان و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور بخش‌های هزینه‌ای این لایحه را مورد رسیدگی قرار دادند.

وکلای ملت در بند الحاقی ۲ تبصره ۳ وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها را موظف کردند بنابر درخواست سازمان بسیج مستضعفین در شهرک‌ها و شهرهای جدید، اراضی مناسب را با در نظر گرفتن طرح‌های تفصیلی و هادی مصوب با رعایت ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۱۷ جهت احداث حوزه‌های مقاومت بسیج و سالن‌های ورزشی صالحین پس از آماده‌سازی بدون أخذ هزینه در اختیار سازمان بسیج قرار دهند./

نظر شما