شناسهٔ خبر: 48358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مناسبت جان باختن کارکنان نفت‌کش سانچی

تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی به مناسبت جان باختن کارکنان نفت‌کش سانچی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی طی پیامی ضایعه اسفناک جان باختن دریانوردان در سانحه نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه کارکنان نفت‌کش سانچی همه مردم ایران را در کنار خانواده‌ها و همکاران این عزیزان قهرمان عزادار ساخت. در چندین روز گذشته همه ما ایرانیان مضطرب و چشم نگران، اخبار مربوط به فرزندان محبوس خود در نفت‌کش سانچی را هزاران کیلومتر دورتر از خانه خود دنبال کردیم.

 فرزندانی سخت‌کوش و گمنام که در راه تأمین منافع  ایران عزیز و حضور سربلند در عرصه مبادلات جهانی، سختی‌های بسیاری را در تمامی سال‌های گذشته و در طول خدمت فداکارانه خود به جان خریدند و اینک، در میان شعله‌های آتش، جاودانه شدند.

اینجانب به نمایندگی از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ضمن ابراز تألم و تأسف عمیق نسبت به جان باختن شهادت گونه کارکنان نفت‌کش سانچی، این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران، خانواده‌های داغدار و همکاران این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسألت دارم.

مهدی جعفری

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

نظر شما