شناسهٔ خبر: 48362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای در استان گلستان

مانور مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده‌ای در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با واحد مرکزی خبر صداوسیما در خصوص برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای گفت:

ارزیابی توان و قابلیت‌های دستگاه‌های امدادی در آیتم‌های مختلف امدادرسانی از قبیل اطلاع‌رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مجرب و آماده و تدوین معیار و شاخص‌های معین برای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های موجود در امدادرسانی و کیفیت مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امدادرسان در جهت کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه‌های استان گلستان از جمله اهداف برگزاری این مانور است.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان اضافه کرد: اجرای مانور امدادرسانی جاده‌ای بر اساس مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در سطح استان‌ها در حال برگزاری است و در استان گلستان هم در همین راستا برگزار شد.

صادق علی مقدم مدیرکل بحران استان نیز در این مانور گفت: فراهم شدن زمینه همکاری و انسجام دستگاه‌ها در عملیات امدادرسانی و تبادل اطلاعات و انتقال تجارب از دیگر اهدافی است که در برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای به دنبال آن هستیم.

گفتنی است: اداره کل بحران استان، فرماندهی نیروی انتظامی (پلیس ۱۱۰)، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه، اورژانس، شرکت فراورده‌های نفتی، آتش‌نشانی دستگاه‌هایی هستند که در این مانور حضور داشتند.

نظر شما