شناسهٔ خبر: 48403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب کرمان برگزار شد:

جزئیات جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای جنوب کرمان

نشست جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در محل دفتر سرپرست معاونت محترم امور عمرانی استانداری کرمان با حضور شهرداران و سایر اعضا کمیسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد منزلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: طی این جلسه مجموعاً ۲۷ پرونده مربوط به شهرهای جیرفت (۷ مورد)- عنبرآباد (۲ مورد) -کهنوج (۶ مورد)- رودبار (۱۱ مورد) و منوجان (۱ مورد) با عناوین تغییر کاربری، اصلاح طرح، اصلاح معبر و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به مغایرت‌های عدیده طرح تفصیلی شهرستان رودبارجنوب با وضع موجود و ایجاد مشکلات فراوان برای مردم پرونده‌های این شهرستان با تقاضای شهرداری و مساعدت این  اداره کل در جلسه کمیته فنی و کمیسیون ماده ۵ مطرح شد و با موافقت با این تغییر کاربری‌ها بخشی از مشکلات ساکنین این شهر مرتفع گردید.

قابل ذکر است مصوبات کمیسیون ماده ۵ پس از طی مراحل قانونی بررسی و تائید دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران شهری وزارت راه و شهرسازی از سوی استانداری به شهرداری‌های مربوطه ابلاغ و لازم‌الاجرا می‌شوند.

نظر شما